Isnin, 11 Oktober 2010

GUAN ENG PERLEKEHKAN AGAMA ISLAM ????



Isnin 11 Oktober 2010 >  Hentikan mengguna slogan Amal Maaruf Nahi Mungkar!!! Itulah yang diingatkan kepada  sikeparat Lim Guan Eng. Penggunaan slogan tersebut bukan saja menyentuh sensitiviti orang Islam tetapi tidak bersesuaian dengan sistem pentadbiran di Pulau Pinang.


Sumbangan wang ihsan RM 100 yang berkemungkinan hasil dari kelab perjudian menunjukkan Kerajaan Negeri tidak mempraktikkan slogan yang diuar-uarkan selama ini.


Mana dia pemimpin PAS yang sebenarnya  merupakan Parti Islam Semalaysia?????? Kenapa terus berdiam diri memeluk tubuh??? sepatutnya pemimpin Pas perlu menasihati Kerajaan Negeri dari melakukan perkara seumpama ini..


Bagi nagabuaya sifat pemimpin PAS ni bagai Kerbau dicucuk hidung ja lagaknya............
Apa yang orang kafir laknat ni buat  pemimpin PAS cuma kata YES SIRRR....
Tak berani nak melawan dan suka mengHALALkan apa yang HARAM!!!!!!
Elok sangatlah duduk sekelompok dengan PEMBOHONG dan PENIPU BESAR....








Diingatkan sekali lagi wahai sekalian PENIPU DAN PEMBOHONG.. jgn terlalu melebih memperlekehkan agama islam.. Dan Jangan ingat ORANG MELAYU semuanya BODOH!!!!



Nagabuaya kata>> Harap2 orang -orang Melayu kembali sedar apa yang depa dok kena tipu terutama org melayu Pulau Pinang... Sedar-sedarkanlah dan nilai-nilaikanlah...........

1 ulasan:

  1. pegawai kewangan negeri dah bagitau, wang penghargaan warga emas adalah lebihan pendapatan yang diasingkan. Tak masuk paper laaa berita ni. Cuma kerajaan pusat di Parlimen maklumkan hasil judi telah disatukan dalam pendapatan kerajaan malaysia.

    BalasPadam