Sabtu, 9 Oktober 2010

Kerajaan Negeri Pulau Pinang Pembohong Besar




Senario yang berlaku di Pulau Pinang .Sekali lagi kerajaan negeri dibawah pimpinan Lim Guan Eng berbohong kepada rakyat Pulau Pinang dengan menaikkan tarif air. Alasan yang diberi
adalah untuk menggalakkan penggunaan sumber air secara bijak dan mengekang pembaziran air.ini kerana hanya pengguna yang menggunakan air berlebihan saja terlibat.

Seperti yang kita tahu,PBAPP telah mencatat keuntungan yang berganda selama 3 tahun kebelakangan ini dan mustahil pada tahun 2010 PBAPP mengalami kerugian. alasan yang diberikan oleh Lim Guan Eng adalah tidak munasabah. Dan persoalannya disini kemanakah hilangnya keuntungan PBAPP selama ini..???


Dikatakan bahawa PBAPP mengalami kerugian tetapi mengapa ELAUN yang diterima oleh Lembaga Pengarah  dinaikkan setiap tahun????? Kenapa tidak dipotong saja elaun yang diterima . Apa sebenarnya yang berlaku????




Jadi.. untuk menampung kenaikan elaun pengarah-pengarah termasuklah elaun Lim Guan Eng , cara yang paling senang ialah mengambilnya dari poket rakyat sebenarnya.

Inilah realitinya, betapa pembohong besar Lim Guan Eng kepada semua rakyat . Janganlah kita terus tertipu dengan dakyah dan janji yang ditaburkan. SESUNGGUHNYA LIM GUAN ENG ITU SEORANG PEMBOHONG DAN PENIPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lidah bercabang!!!!!!!!!!!!!!!!
DIALAH PEROMPAK DUIT RAKYAT SEBENARNYA.........

2 ulasan:

  1. Mat Kilau,inilah yang dibanggakan oleh pengikut tegar LGE nie,,,seumpamakan lembu dicucuk hidung,jika manusia nak cucuk kat mana............?

    BalasPadam